Text Hu Küldetésünk

Hiszünk benne, hogy a szépség kulcsa a természetesség. Valódi szépségünk akkor mutatkozik meg, amikor hűek vagyunk önmagunkhoz – függetlenül mások igényeitől vagy véleményétől.

Erre a meggyőződésre alapozva bátorítani szeretnénk, hogy mondjon búcsút a merev szabályoknak és „ideális” sztereotípiáknak – nincs több beskatulyázás! Intsünk együtt búcsút az irreális ideáloknak, üres ígéreteknek és hamis elvárásoknak!

Szeretne többet megtudni az értékeinkről?

Kattintson ide!

Ismerje meg Monique-ot

A jó ötletek gyakran kielégítetlen igényekre adnak választ – ez a HelloBody létrejöttéről is igaz. Amikor Monique a húszas évei közepén járt, és szépségápolási termékeket keresett, újra és újra ugyanabba a problémába botlott – a természetes bőrápolási márkák a 30 év feletti nőket célozták letisztult dizájnjukkal, egyenes vonalaikkal és visszafogott színeikkel. Mind nagyszerű márkák – ez nem kérdés! De arra vágyott, hogy a természetes kozmetikumok fiatalosak és szórakoztatóak legyenek, és azok közül a márkák közül egyik sem elégítette ki ezt a vágyát. Arra gondolt, hogy talán más nők is így éreznek, különösen azok, akik még nála is fiatalabbak.

01 Meet Monique
02 Meet Monique

Végülis a fiatal nők egy új generációhoz tartoznak, akik a vásárlás során sokkal értéktudatosabbak. Egyre inkább törődnek azzal, hogy mit használnak, milyen összetevőket visznek fel a bőrükre, és honnan származnak a termékek. Ezért van az, hogy ma egy márka hitelessége fontosabb, mint bármikor. Jogosan, mert a fogyasztókban jó benyomást kell, hogy keltsenek a termékek – minden területen. Ez azonban egy olyan problémát vetett fel Monique számára, amivel sokat kellett foglalkoznia a HelloBody korai napjaiban, s ez nem más, mint a kozmetikai ipart uraló sztereotípiák és elérhetetlen ideálok. „A lányoknak és a nőknek jól kellene érezniük magukat a bőrükben, és pozitív kellene legyen az önértékelésük. Minden nő gyönyörű, és meg kellene kapnia a lehetőséget, hogy a hiteles önmaga legyen – függetlenül mások elvárásaitól és véleményétől” – volt Monique kifejezett vágya.

Így a legjobb természetes összetevők használatának ígérete mellett a „testpozitivitás” témája a cégfilozófia fontos részévé vált. Mivel a vállalatunk jelenléte erős a közösségi médiában, olyan példakép vagyunk, amit nem szabad alábecsülni. Ezért különösen fontos Monique-nak, hogy felelős módon nyilvánuljon meg: „Folyamatosan arra bátorítjuk közösségünk tagjait, hogy éljék meg természetes szépségüket, s emellett rendszeresen támogatunk nonprofit projekteket a nők kiteljesedése és a testpozitivitás területén.” A HelloBody ezért sikeresen száll síkra a vállalati értékeiért. „Az, hogy ezt tudom, bátorít arra, hogy ragaszkodjak a céljaimhoz, és tovább dolgozzak értük – ma is és a jövőben is.”

Szeretne többet megtudni a termékeinkről?

Kattintson ide!