RENDELÉS VISSZAVONÁSA ÉS VISSZAKÜLDÉS

A. Információk az elállási jogról

I. Elállási jog

Önnek joga van elállni ettől a szerződéstől 14 napon belül, indoklás nélkül. Az elállási periódus 14 nap attól a naptól kezdve, amikor ön vagy egy ön által megnevezett harmadik fél, aki nem a kézbesítő, birtokába veszi az utolsó árut.

Annak érdekében, hogy gyakorolja az elállási jogát, tudatnia kell velünk (Hello Body GmbH, Friedrichstraße 79, 10117 Berlin, Németország, tel: +49(0)30 208982250, e-mail: info[kukac]hellobody.de) világosan kifejtve (pl. postai levél vagy e-mail útján) azt a döntését, hogy eláll a szerződéstől. Ehhez ön használhatja – de nem kötelező – a mellékelt elállási formanyomtatványt.

Az elállási határidő betartásának érdekében elegendő, ha az elállási periódus vége előtt értesítést küld, hogy él az elállási jogával.

II. Az elállás következményei

Amennyiben eláll ettől a szerződéstől, mi vissza kell térítsük önnek az összes öntől kapott kifizetést, beleértve a szállítási költséget (kivéve a további költségeket, melyek abból eredtek, hogy ön egy, a mi általunk kínált legolcsóbb standard szállítási opciótól eltérő szállítási módot választott), haladéktalanul, de nem később, mint 14 nappal azután, hogy megkaptuk az ön értesítését a szerződéstől való elállásról. Ehhez a visszatérítéshez, kivéve, ha önnel kifejezetten másban egyezünk meg, mi ugyanazt a fizetési módot alkalmazzuk, amit ön az eredeti tranzakcióban; semmilyen körülmények között nem fogjuk költséggel terhelni a visszatérítés miatt.

Előfordulhat, hogy elutasítjuk a kifizetés visszatérítését, amíg meg nem kaptuk az árut vagy amíg nem szolgáltatott bizonyítékot, hogy visszaküldte az árut – amelyik hamarabb bekövetkezik.

Haladéktalanul vissza kell küldenie vagy át kell adnia az árut nekünk, de semmi esetre sem később, mint 14 nappal azt követően, hogy értesített bennünket, hogy eláll ettől a szerződéstől. Úgy tekintjük, hogy betartotta a határidőt, ha a 14 napos periódus vége előtt feladja az árut. Ha az általunk kínált visszaküldési címkével küldi vissza az árut, mi viseljük a visszaküldés költségeit. Minden más esetben ön viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségeit.

Az áru értékcsökkenéséért csak akkor felelős, ha az értékcsökkenés az áru olyan kezelésével magyarázható, amely nem volt szükséges az áru állapotának, tulajdonságainak és működésének megvizsgálásához.

Elállási formanyomtatvány

Ha el szeretne állni a szerződéstől, kérjük, töltse ki a nyomtatványt, és küldje vissza ide:

Hello Body GmbH
Rotherstraße 16
10245 Berlin
Germany

Alulírott ezennel elállok a következő áruk megvásárlására (*)/a következő szolgáltatások nyújtására (*) kötött szerződéstől
______________________________________________________________________________________________________________
Megrendelés dátuma (*)/átvétel dátuma (*):
_________________________________________________________________
Vevő(k) neve:
_________________________________________________________________
Vevő(k) címe:
_________________________________________________________________ ____________________________________________
____________________________________________
Vevő(k) aláírása Dátum

(*) A nem kívánt törlendő

B. Speciális információk

Ha a szerződést hitelből finanszírozza, és később eláll tőle, a kölcsönszerződés már nem köti önt, feltéve, hogy a két megállapodás egyetlen gazdasági egységet alkot. Ez különösen akkor feltételezhető, ha egyidejűleg hitelezőként működünk, vagy ha hitelezője együttműködik velünk a finanszírozás területén. Ha már megkaptuk a hitelösszeget, amikor az elállás hatályossá válik, akkor az elállás vagy visszaküldés jogi következményeit illetően a hitelezőre szállnak a finanszírozott szerződés alapján fennálló jogaink és kötelezettségeink. Ez utóbbi nem érvényes, ha a jelen szerződés célja pénzügyi eszközök (pl. értékpapírok, deviza vagy származékos termékek) megvásárlása.
Ha a lehető legnagyobb mértékben el akarja kerülni a szerződéses kötelezettségeket, kérjük, gyakorolja elállási jogát, és álljon el a hitelmegállapodástól is (ha azon szerződés alapján megilleti önt az elállási jog).



Visszaküldések elállást követően és panasz esetén

Kérjük, vegye figyelembe a következő visszaküldésről szóló általános információkat:
Fontos figyelmeztetés: ezen információk betartása nem elengedhetetlen az elállási jog hatályos érvényesítéséhez az „Elállás” szakasz értelmében.
Kérjük, kerülje az áru károsítását vagy beszennyezését! Ha lehetséges, az árut az eredeti csomagolásban, minden tartozékkal együtt küldje vissza az eladónak. Ha már nincs meg az eredeti csomagolás, akkor más megfelelő csomagolást kell használni, hogy megfelelő védelmet biztosítson a szállítás során fellépő károsodásokkal szemben, és elkerülje a hibás csomagolás által okozott kártérítési igényeket.

Felhívjuk figyelmét, hogy visszatérítést csak bontatlan termékekre tudunk adni!
Ha megrendelése ingyenes termékeket is tartalmazott, kérjük, küldje vissza azokat is a vételár teljes visszatérítése érdekében. Ha megtartja a termékek egy részét, csak részleges visszatérítést tudunk adni.

Visszaküldések a szerződéstől való elállást követően:

Ha az elállási jogának gyakorlása révén ingyenesen szeretne visszaküldeni egy megrendelést, egyszerűen kérhet ingyenes visszaküldési címkét online. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés csak akkor lesz ingyenes, ha az alábbiak szerint létrehozott visszaküldési címkét használja. Ellenkező esetben ki kell fizetnie a visszaküldést, mivel sajnos nem tudunk visszatéríteni más szállítási költségeket.

A következő módon küldheti vissza megrendelését ingyenesen:

1. lépés: válassza ki alább az országot, írja be a megrendelés számát és a címét a visszaküldési címke generálásához.

2. lépés: nyomtassa ki az e-mailben önnek küldött visszaküldési címkét, és rögzítse azt a visszaküldeni kívánt tételek csomagolására, kívül. A csomagot elviheti a legközelebbi postahivatalba, hogy ingyenesen visszaküldje nekünk.

3. lépés: kérjük, azonnal értesítsen bennünket itt, hogy visszaküldte nekünk a csomagot. Ehhez kérjük, használja a kapcsolatfelvételi űrlapot, válassza ki a „Csomag visszaküldése” okot, és mondja el, hogy mely termékeket küldte vissza nekünk! Lényeges, hogy megadja a megrendelés számát.

Ha a szállítási ország nem szerepel a fentiekben, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a visszaküldés megszervezéséhez!

Kifizetését visszatérítjük, amint csomagja megérkezett raktárunkba, és ellenőrizték.

Felhívjuk figyelmét, hogy eltérő megállapodás hiányában a visszatérítés az ön által választott eredeti fizetési módon történik.

Visszaküldések panasz esetén:

Ha az árucikkek sérültek (pl. törött üveg) vagy egyéb módon hibásak, akkor természetesen panasszal élhet. Ehhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az elérhetőségi űrlap segítségével!