FAQ – AZ ÉN FIÓKOM

Hogyan hozhatok létre fiókot?

Az első megrendelés leadásakor kérjük, jelölje be a „Fiók létrehozása” négyzetet. Ez az opció lehetővé teszi az ügyfélfiókja létrehozását és egy jelszó kiválasztását. Jelszava titkos, és a bejelentkezéshez emlékeznie kell rá.

Miért van szükségem fiókra?

A személyes fiók lehetővé teszi, hogy könnyen hozzáférjen megrendelése részleteihez, és ellenőrizze a szállítás állapotát.

Miért nem tudok bejelentkezni a fiókomba?

Lehetséges, hogy nem hozott létre fiókot a weboldalunkon. Még egyszer ellenőrizze a beérkező levelek mappáját, hogy meggyőződjön róla, kapott-e tőlünk visszaigazoló e-mailt. Felhívjuk figyelmét, hogy még akkor is, ha nem hoz létre fiókot a megrendeléskor, fog kapni visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a megrendelés nyomonkövetéséhez szükséges összes információt.

Ha fiókot szeretne létrehozni, megteheti azt a következő megrendelés leadásakor.

Segítség, elfelejtettem a jelszavam!

Nincs gond! Azonnal visszaállíthatja.
Vissza a GYIK listához