FAQ – SZÁLLÍTÁS

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Miután leadott egy rendelést a www.hello-body.hu oldalon, és a PayPal vagy hitelkártya opciót választotta fizetési módként, egy visszaigazoló e-mailt fog kapni a megrendelése jóváhagyásáról. Ebben az e-mailben benne lesz a megrendelés száma, a megrendelés teljes összege , valamint a számlázási és szállítási címei.

Amikor a rendelése készen áll a szállításra, kapni fog egy második e-mailt egy linkkel, mely lehetővé teszi csomagja valós idejű követését – nyomonkövetési számát is ebben az e-mailben találja.

2. A weboldalunkon
Ön könnyedén hozzáférhet a nyomonkövetési információkhoz, ha beírja a megrendelés számát, illetve a megrendeléshez használt e-mail-címet.

Amennyiben nem tud hozzáférni a szállítási információkhoz, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal!

Mennyibe fog kerülni a tételek szállítása, és mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

ORSZÁG SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG *
Magyarország 11 000 Ft felett ingyenes szállítás
1500 Ft

* A lehetséges vámot vagy a helyi adókat a kedvezményezettnek kell megfizetnie.

A szállítási költségeket a beszerzési folyamat során becsüljük meg és frissítjük. Ezek számlázási és szállítási címén alapulnak

KÉZBESÍTÉSI IDŐSZAKOK

Szállítási időpontjaink változhatnak. A megrendelés elfogadását követően kérjük engedjen 1-3 munkanapot, hogy megrendelését feldolgozzuk raktárunkban.

Amikor csomagját elszállították a raktárból, és megkapja a szállítást visszaigazoló e-mailt, kérjük, engedje meg a szükséges szállítási időt. Az Ön számára releváns szállítási időt az alábbi táblázatban találhatja meg.

ORSZÁG Feldolgozási idő SZÁLLÍTÁSI IDŐ
Magyarország 1–3 munkanapok 4–7 munkanapok *

* Az idő a helyi fuvarozótól és a vámkezelési időtől függően változhat.

Ha a vásárlástól számított 10 napon belül nem kapott szállítási visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal..

A szállítási címem túl hosszú, mit kellene tennem?

A 35 karakternél hosszabb címeket logisztikai partnereink nem fogadják el. Amennyiben az ön címe hosszabb, mint ez a karakterszám, kérjük, használjon rövidítéseket, ahol lehetséges (utca = u, körút = krt, stb.). További információkat adhat meg az erre a célra szánt mezőben.

A csomagom vissza lett küldve a küldőnek/feladónak. Mit tegyek?

Amennyiben a nyomonkövetés azt mutatja, hogy a csomagját visszaküldték “Vissza a feladónak” megjelöléssel, lehetséges, hogy a cím, amelyet beírt, téves volt vagy hiányos. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, adja meg a megrendelés számát, a nyomonkövetési kódot és a teljes címét (a fogadó nevének szerepelnie kell a postaládán), hogy egy új szállítást tudjunk indítani önnek.

A csomagom kézbesített jelölést kapott, de én nem kaptam meg. Hol van?

Lehetséges, hogy ön nem volt otthon, hogy fogadja a kézbesítést. Ellenőrizze a postaládáját, nem hagyott-e értesítést a kézbesítő! Érdeklődjön a szomszédoknál is, lehetséges, hogy a postás náluk hagyta.

Amennyiben nem találja csomagját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal!.

Sérült árut kaptam, mit kellene tennem?

Nagyon sajnáljuk! Sajnos, néha megtörténik, hogy a szállítás folyamán csomagok sérülnek. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolati űrlapunkon keresztül; válassza a „Sérült termék” témát az üzenetéhez! Gondoskodjon róla, hogy a mellékletben szerepeljen egy fotó a sérült termék(ek)ről! Ezáltal mi új szállítmányt tudunk küldeni önnek plusz költség nélkül.


Vissza a GYIK listához